Kedves látogatónk. A weboldal használatával Ön elfogadja a cookie-k használatát. Rendben
   

Szállítás és garancia

Szállítási feltételek

Az áruházban kiválasztott és megrendelt termékeket Ön a lehetőségekhez képest pár napon belül, vagy a megrendelését követő telefonos visszajelzésünk alkalmával egyeztetett időpontban veheti át.

Szállítási módok:

A csomagolási költségeket nem számoljuk fel, a szállítási költség azonban Önt terheli. Ennek összege a választott szállítási mód és a rendelés helyének függvényében változik. Ön az alábbi lehetőségek közül választhat:

  • Futárszolgálat: vidéki és budapesti megrendelőink is választhatják ezt a szállítási módot. Csomagjainkat a DPD futárszolgálat szállítja házhoz. Általában a délután 3 óráig leadott megrendeléseket a telefonos visszaigazolást követően átadjuk a futárszolgálatnak, a kézbesítés pedig a megrendelést követő munkanapon történik.
  • A futárszolgálat igénybevételénél fizetendő díj 30.000 Ft-os megrendelés alatt 1990 Ft, fölötte ingyenes.
  • Amennyiben parabola antennát (is) rendel, fenntartjuk a jogot, hogy egyedi szállítási díjat számoljunk föl.
  • Külföldi szállítás esetén a szállítási díjról kérjük érdeklődjön ügyfélszolgálatunkon!
  • A termékek személyes átvétele irodánkban: Lehetőség van arra is, hogy megrendelését személyesen vegye át. Ebben az esetben a rendelés feldolgozásakor kiküldésre kerül egy e-mail amelyben pontos leírást kap a termék átvételének idejét illetően.
    Személyes átvételre a következő helyen van lehetőség:

    P-Sat Hungary Kft. 
    Budapest 1047 Tinódi utca 18.

Készlet állapotok:

  • Készleten: A termék megtalálható üzletünkben, így nagy valószínűséggel azonnal szállítható. A készlet érték csak tájékoztató jellegű, a foglalt készletet is tartalmazza és lehet eltérés a valós készlet és a webshopban kiírt között.
  • Előrendelhető: A termék jelenleg nincs raktárunkban, de pár munkanap alatt be tudjuk szerezni. Pontos szállítási határidőről kérjük kérjen tájékoztatást ügyfélszolgálatunktól!
  • Nincs raktáron: A termék jelenleg nincs raktárunkban, és beszerzését sem tudjuk garantálni. A termék elérhetőségét illetően kérjük kérjen tájékoztatást ügyfélszolgálatunktól!

 

Kérjük a csomag sértetlenségét a kézbesítő előtt szíveskedjék ellenőrizni! Ha sérülést lát, vetessen fel jegyzőkönyvet, mert a termék esetleges sérülése esetén a futárcég csak ez esetben téríti meg a keletkezett kárt. 

Garancia

  • A P-Sat Hungary Kft. által értékesített termékekre az átadástól számított minimum 12 hónapig jótállás vonatkozik.
  • Az összes digitális beltéri egységre (műholdvevő, kábelTV vevő, földi vevő) minimum 12 hónap garanciát vállalunk, egyes termékekre pedig 24 hónapot (a termékekről érdeklődjön ügyfélszolgálatunkon)

A konkrét feltételek a jótállási jegyen, illetve a számlán olvashatóak.

A garanciális ügyintézés a termék meghibásodása esetén kétféleképpen történhet:

  • A gyártó szervízhálózatán keresztül: Amennyiben a termékhez külön jótállási jegy tartozott, amelyen feltüntetésre került a szervizek listája, kérjük, forduljon az Ön lakóhelyéhez eső legközelebbi szervizhez.
  • A P-Sat Hungary Kft. telephelyén: Amennyiben a termékhez Önálló garanciajegy nem tartozott, illetve ha a garanciajegyen cégünk pecsétje szerepel.

Garanciális ügyintézés folyamata a P-Sat Hungary Kft-n keresztül:

Juttassa el hozzánk a meghibásodott terméket a lehető legrövidebb időn belül, de legkésőbb a garancia lejárati napjáig. Javasoljuk, hogy mielőtt a terméket visszaküldené, telefonon vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal (Tel: +36-1-433-4285 telefonszámon, H-P: 9-18 óra között), mert sok esetben a hibát helytelen kezelés okozza, és így telefonos segítségnyújtással az elhárítható.

Azt követően, hogy a termék megérkezett ügyfélszolgálatunkra munkatársunk megkezdi az ügyintézést, és felveszi Önnel a kapcsolatot a javítás vagy csere befejezésekor.
A javított vagy hibás készüléket visszajuttatjuk az Ön címére, vagy átveheti azt ügyfélszolgálatunkon. A visszajuttatás költségét a P-Sat Hungary Kft. viseli. Amennyiben azonban a készüléket a szerviz bevizsgálást követően hibátlannak találta, vagy a hibát nem rendeltetésszerű használat okozta, ezért a javítás garanciálisan nem végezhető el, akkor a visszaszállítás költsége is megrendelőt terheli.

Nincs kockázat!

Amennyiben a termék a vásárlástól számított 15 napon belül - rendeltetésszerű használat esetén - meghibásodik, vagy Ön bármilyen okból szeretne elállni a vásárlástól a terméket a lehető legrövidebb időn belül, de legkésőbb a vásárlástól számított 15 napon belül visszajuttatni szíveskedjék a P-Sat Hungary Kf. ügyfélszolgálatára.

Az elállás részletes feltételeit itt olvashatja.

 

Ország Boltja szavazódoboz
Ingyenes kiszállítás

/milyen_antennat

sat.hu - Rajongók
Összehasonlítás