A weboldal cookiek-at használ! Erről az Adatkezelési Tájékoztatóban olvashatsz részletesen.

Garanciális ügyintézés

Tudnivalók

Kérlek, garanciális panasz esetén először olvasd végig az alábbi néhány sort, ahol leírjuk neked a hibajavítással kapcsolatos teendőket.

A P-Sat Hungary Kft. által értékesített termékekre az átadástól számított minimum 12 hónapos jótállás vonatkozik, egyes termékekre pedig 24 hónap garanciát vállalunk (az érintett termékekről érdeklődj ügyfélszolgálatunkon).

A legfontosabb, hogy probléma/kérdés esetén először is vedd fel velünk a kapcsolatot e-mailben vagy telefonon: így pontos tájékoztatást tudunk adni a teendőkről.

Az ügyintézés menete (nagy vonalakban) a következő:

Hiba észlelése ► technikai segítség kérés (telefon, e-mail) ► ha nem oldódott meg a probléma, töltsd ki a digitális Szerviz bejelentő lapot ► juttasd vissza a készüléket a telephelyünkre ► innen mi intézzük.

A garanciális ügyintézés a termék meghibásodása esetén két helyszínen történhet:

  • A P-SAT Hungary Kft. központi telephelyén: P-SAT Hungary Kft., 2100, Gödöllő, Dózsa György út 69/A. (Platán Irodaház)

    • Amennyiben nálunk vásároltad a készüléket
    • Ha egy viszonteladó partnerünknél vásároltál és hozzánk irányít
  • A gyártó szervizhálózatán keresztül: amennyiben a termékhez külön jótállási jegy tartozott és ezen feltüntetésre került a szervizek listája, kérjük, fordulj a lakóhelyedhez legközelebb eső szervizhez!


A garanciális ügyintézés folyamata a P-Sat Hungary Kft.-n keresztül:

1. Töltsd ki az oldal alján található Szerviz bejelentő lapot!

2. Juttasd el hozzánk a meghibásodott terméket (hiánytalanul, sérülés- és szennyeződés-mentes állapotban) a lehető legrövidebb időn belül, de legkésőbb a garancia lejárati napjáig. (A visszaküldés költsége minden esetben téged terhel, utánvétes csomagot nem tudunk átvenni!)

3. Javasoljuk, hogy mielőtt a terméket visszaküldenéd, telefonon vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a +361-599-93-44 telefonszámon (munkanapokon 9-15 óra között), mert sok esetben a hibát helytelen kezelés okozza és az telefonos segítségnyújtással is elhárítható!

4. Amint a termék megérkezett hozzánk, munkatársunk megkezdi az ügyintézést és felveszi veled a kapcsolatot a javítás vagy csere egyeztetése miatt.

5. A javított vagy csere készüléket ingyen visszajuttatjuk neked, vagy átveheted azt ügyfélszolgálatunkon. (A visszajuttatás költségét a P-Sat Hungary Kft. viseli.)

6. Amennyiben a készüléket a szerviz bevizsgálást követően hibátlannak találta, vagy a hibát nem rendeltetésszerű használat okozta, ezért a javítás garanciálisan nem végezhető el, a visszaszállítás költsége téged terhel!


Szerviz bejelentő lap

Kérjük, az alábbi digitális bejelentő formanyomtatványon rögzítsd a garanciális igényedet. Az űrlap alapján be tudjuk azonosítani az érintett terméket és megállapítani, érvényes-e a garancia; illetve a javításhoz nagyon fontos az itt megfogalmazott pontos hibaleírás. 

Garanciális készüléked adatait az alábbi bejelentő lapon tudod regisztrálni:

Felhívjuk figyelmedet, hogy javításra kizárólag olyan készüléket tudunk átvenni, amelynek adatait itt rögzítették! Ennek hiányában a javítást/cserét nem tudjuk vállalni!